Lovet

Haha , jag vaknade precis och jag blev helt chockad  när jag såg hur mkt klockan var. Skit samma , nu har jag sovit ut iaf :D Väntar på att Malin ska träna klart så vi kan dra till Väla :P I övermorgon fyller Azra 18 och jag säger grattis i förskott nu om jag skulle glömma det :D Jag fyller faktiskt också år snart, 23 april ;) Så det är om två veckor typ.

Det har varit riktigt skönt att ha lov nu. Fast jag har lite ångest över att jag inte har fått gjort allt plugg jag måste göra ;/ Men det fixar sig :) I veckan har jag mest tagit det lugnt , vilat upp mig och träffat lite friends :) Har även pluggat lite , men inte tillräckligt ;/ Sofie hade fest i onsdags och det var najs ;) Amanda hade gjort lekar som vi skulle köra och de var så jävla roliga :D Bara man tänker på dem börjar man flabba typ , hahaha ;) Amandas rätta jag kom fram ;) Alla satt fan och flabba åt henne hela tiden och hon visste inte vad hon hade gjort , HAHAH :D

Imorgon ska jag träffa Mirre och Carolina faktiskt :D Carolina har precis kommit hem från Italien och jag har saaaknat henne :D Fast hon ringde mig och Malin i torsdags 1752340957 gånger. Mirre och Carolina har fan inte träffats sen i somras och det är helt sjukt ;/ Jag saknar Mirre också faktiskt även om jag träffa henne sist i onsdags. Är så van vid att vara med henne varje dag. Saknar Lirri också och hon är i Norge ;/ Ska faktiskt bli kul att träffa nästan alla och så igen på tisdag men segt med allt plugg ;/

Nu måste jag göra mig i ordning för snart ringer nog Mulla.
Ha det göttans :D Pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0