wkeferhåepger

Det har hunnit bli augusti, halva har till och med snart gått. Känns som det nyss var i början av juli. Allt och inget har hänt faktiskt. Kommer knappt ihåg vad vi har gjort egentligen, haha :P

Inatt åkte Zina och är borta i två veckor så jag, Martina, Amina och Karro var och sa hejdå och allt sånt, kommer sakna henne :( Idag har jag träffat Anna som jag inte träffat på hundra år, vilket var möööjsigt, massa att snacka om så klart. Det är ungefär så här långt mitt minne sträcker sig för tillfället, haha.

Imorgon är det möte tidigt som fan, närmare sagt kl 10, som är tidigt som fan för mig. Köpenhamn därefter med Martina, pappa och bror , söka jobb för min och martinas del, chilla rundor lite och sedan hälsa på min kusin :)

Nu måste jag fixa lite innan sovdags.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0