Lovet slut ;/

Skola imorgon igen, efter en riktigt skön "sportlovsvecka". Den har varit underbar faktiskt. Helgen har bestått av softande, fest och sovande, haha. Tyvärr är det tillbaka till verkligheten imorgn, åååångest till max ! ;s Kommer bli riktigt mkt pluggande denna jävla vecka och jag kommer i princip avlida tror jag. Pallar fan inte skolan , men pallar inte ta studenten heller vafan, ångest på det med !

Mån

Kriminologiläxa tror jag, men kmr fan inte ihåg vad? ;s
Göra klart vår svenska redovisning ! ;s
Svenskaredovisning antagligen göras?
Filosofi sen där vi ska gå igenom det sista innan provet.
Efter det blir det plugg med Lirri o Mirre
Träning med Boldt kl 6, sen hem o plugga ;/

Tis

Sovmorgon
Geografiredovisningar(dock inte vi)
Rast i typ 4564 timmar :D
Projektarbete (möte med sebbe)
Psykologin där vi ska kolla det sista på filmjäveln som också ska vara med på det äckliga jävla provet.
Plugga filosofi med Mirre sen möööte.
Förhoppningsvis träning efter det, men vetifan om det hinns med :s


Ons

FILOSOFI ÄCKELPROV
RELIGION ÄCKELREDOVISNING
GEOGRAFI REDOVISNING
Hem och plugga med Lirri på psykologiäckelprovet
Träna

Tors

Sovmorgon
PSYKOLOGIÄCKELPROV
Livskunskap, men inget ansträngade så det är chill xd
Träning
Teori på kvällen ifall jag hinner innan JAJJA KMR !!! ;D

Fre
Kriminologi
Religon (kanske skippar den eftersom jajja är här då)
Hitta på något med Jajja
Möta Max och Anton
Reunion i Lund

I helgen kommer det som sagt vara reunion i lund. För er som inte fattar så är det från när jag var på Malta. Lör,, sön , mån kommer vi dock förmodligen befinna oss i Hbg. Ngn som har fest eftersom dessa miffona inte är 18 ännu , hahah ? ;)

Nu pallar jagi nte skriva mer. Fråga mig inte varför jag skrev upp alla mina lektioner o mög, hah

MÅSTE FÖRRESTEN SÄGA GRATTIS  TILL NAYEF SOM FYLLER 19 IDAG, GRATTIS <33 Just det, det gör ju sippo också , haha, så grattis till henne också :D

PUSS PÅRE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0