15/7

Får börja med att gratta Anna som fyller år idag, grattis som fan gumman :)

Tycker tiden börjar gå fort som fan faktiskt, när man tänker på att folk börjar plugga på alla möjliga olika håll om en månad :O Usch , förstår inte att de orkar plugga vidare direkt, men samtidigt hade det varit skönt. För min del blir det ju, för er som inte vet, plugga ämnen jag valde bort under trean. Detta på grund av att vi ett tag hade riktigt mycket och jag kände att jag inte kunde ge allt, som jag egentligen vet att jag kunde, i alla ämnen. Därför valde jag bort de ämnen jag vet att jag kan prestera högt i , alltså att lägga de till hösten så jag då endast fokuserar på dessa. Sidan av detta kommer jag antagligen jobba lite eller något. Vi får helt enkelt se hur det blir :) 

Allt för denna gång

PUSSSSSSSSS

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

BLI MEDLEM! http://gratismakeup.se/Register.asp?r=110482



Du får presentkort på KICKS!



<3

2009-07-23 @ 12:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0