7/7

Då var det slut på det roliga. Det vanliga "svenska" vädret är tillbaka, dvs moln , lite regn, kanske ngn solstråle, men förvänta inget mer ;) Dessa två veckor, med nästan "medelahavsväder" har varit sjukthärliga iaf , så alltid ngt :) Jag får väl se det positivt, nu när det inte är så bra väder, kanske jag passar på att sätta igång med teori ? Men lat som jag är,  tror jag knappt det, får försöka iaf :)

Annars i veckan ska jag faktiskt försöka söka lite jobb till hösten. Utöver det blir det väl det vanliga , umgås med vänner, kanske lite festande osv. Tar lite dagen som den kommer faktiskt :)

NU ÄR SANDRA HEMMA OCKSÅ, SAKNAT HENNNNEE <3

Tack och adjö för idag, haha

I would give my life to you
Everything you needed
Baby I would be it
You're the only one I talk to
Who really knows me
Tells me shows me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0