liten uppdatering

Inte skrivit nu på ett tag, som vanligt egentligen , med andra ord ;) Kommer knappt ihåg vad som har hänt, förrutom de senaste dagarna som har varit riktigt softa faktiskt. Helsingborgsfestivalen är sjukt överskattad måste jag bara säga, men inget nytt ;). Jag har haft  kuuuul , men det är ju inte direkt för festivalen i sig? ;P Bott i mitt andra hem, hos Martina för er som inte fatta, nu också i några dagar, som vanligt med andra ord där med? ;P Orkar inte med oss två helt seriöst, urinering, hahah.

Annars i veckan ska jag och Martina försöka ta tag i vårt jobbsökande , vi ska ha jobb punkt slut. Utöver det ska jag försöka ta tag i körkortet, har fan knappt börjat med teorin :s Självklart blir det också träffa my other babes och nu börjar fler och fler även komma hem från semestrar (Y)

Just nu ser jag fram emot helgen och en vecka fram, undra varför ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0