helgen

Helgen är redan över. Fort har den gått och mycket bra har den också varit ;) Fest i fredags , skrattar bara jag tänker på det, hahah. Igår var det jobb halva dagen, där jag typ fortfarande var full i början,  ni kan tänka er, hahah. Sen hade jag myskväll med syster plus vad blir det, typ svåger? ;P Somna riktigt tidigt, vilket var sååå skönt.  Idag var det jobb, sen har jag varit hemma första dagen på jag vet inte huuur länge, så fixat lite stuffs ;) Ska snart upp och sova i min efterlängtade säng :D

Imorgon är det skola igen dock , orkar inte ;/ Men bara svenska och det är inte så ansträngande sen stan med Lirri. Tisdag är det lunch med anna och carra , jobb ons-sön , det är väl ungefär det som är planerat hittills kommande vecka plus lite ang fre ;) Från och med onsdag dock är jag ensam hemma, eftersom mamma åker till USA och pappa till farmor. Så jag tror denna veckan som kommer blir niiiiice. Inte för att jag inte älskar mina föräldrar, klaaaaart, men alltid skönt att vara hemma själv och kunna ha folk här helt hur man vill ;) Plus jag och Martina får prova på vårt egna samboliv återigen , haha ;)

Nu känner jag att jag bara yrar massa, haha.  Ska försöka plugga lite nu sen sleeptime :)

Take care

PUSSSSS


Kommentarer
Postat av: sandra

lite update ;) <3

2009-12-01 @ 00:20:32
URL: http://sandrawettersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0