10/9-09 :)

Hänt en del på sistone, som vanligt så är det både bra och dåliga saker. Men allt behöver inte skrivas här. Sen jag skrev sist så har jag iaf börjat skolan. Det känns faktiskt riktigt bra. Tycker nästan det är roligt faktiskt plus att det iaf hitills går bra:) Jobbet har även dragit igång igen. Jobbar nu fem dagar i veckan, vilket kan vara lite jobbigt ibland. Samma sak varje gång, men samtidigt så tkr jag ändå om mitt jobb (för det mesta iaf :s)

En liten tråkig sak som hänt sen sist är att vi i måndags avlivade Maja, our cat. Hon var gammal , hade svällt upp (mer än vanligt hahahha för er som sett henne). Det såg ut som hon väntade kattungar , men eftersom var kastrerad så var detta ganska omöjligt vilket vi sedan även fick bekräftat att det inte var , då det var vätska. Veterinären sa då också att hon antagligen inte hade levt länge till och att vi därför hade tagit rätt beslut. Även om jag de senaste åren inte varit speciellt glad för Maja alltid så känns det ändå tråkigt och synd. Men men , sånt är livet and life goes on :) 970507-090907, rip Maja ;/

Annars i veckorna utöver skola och jobb så har jag hållt på lite med körkortet. Känner att jag kan köra bra nu faktiskt, lite detaljer som behöver övas på bara :) ska försöka bli klar med det snart, men har inte så mkt tiiiid. Försöker även hinna med att träffa lite friends, men som tur var (egentligen) så har de lika fullt upp.

Imorgon är det fredag, vilket innebär helg, skööönt :) Fast jobbar , men lite fritid har man ju iaf :) Mina planer inför morgondagen är först frisören och stan med my other half (Martina, oväntat?) jobb och efter det skulle det egentligen bli utgång, men skippar det känner jag, orkar inte irktigt. Blir istället en fika med Malin, Carra och maybe Mirre (sjuuuuuukt längesen alla fyra var tsm). Lördag och söndag blir det jobb och utöver det måste jag plugga massor ;/

Även fått reda på 2 grejjer speciella saker, som gjort mig riktigt glad. Men väntar lite med att dela med mig av det :)

Ska plugga nu lite innan läggdags

Take care buddies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0