16/9

Skön dag som fan faktiskt. Första helt lediga dagen på lääänge. Det behövdes faktiskt :) borde dock pluggat lite mer än vad jag gjort nu ikv ;/ fastnat vid msn bland annat ist (a)

Saker och ting rullar på bra nu för tiden. Så det känns väldigt skönt. Annars har typ inget ändrats sen sist jag skrev. Samma saker jag sysselsätter mig med osv, haha :P

Imorgon ( eller tekniskt sätt idag) är det skola OCH jobb igen, som vanligt, med andra ord :P Mellan det en liten runda på stan. Efter jobb blir det träffa Katarina och efter det Martina :)

Torsdag skola, träffa Lirri sen jobb. Därefter måste jag plugga som fan !

Fredag körskola, skola, jobb och efter det utgååång :)

Lördag Jobb sedan får vi se :)

Söndag jobb och PLUGGGG

Ungefär så här kommer min vecka se ut. På söndagkväll eller måndag så åker jag möjligtvis till Jylland pga lite saker ;/ Men jag hoppas allt fixar sig och blir bra :) <3

Får nog plugga lite nu innan sovdags, är ändå inte trött :)


Take care

PUSSS

PS en del som fyller i dagarna eller har fyllt år, congratzzz :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0