ååååh

Känns så onödigt ibland att bara gå en lektion per dag, med tanke på att det är så få ämnen jag läser till. Ska upp om drygt fyra timmar, ha lektion knappt en timme lr ngt sen hem igen. Förstör hela min dag, fast samtidigt kommer jag upp iaf :S:S

Ikväll skulle jag egentligen ha pluggat massa också med internet har klamydiat sig riktigt mycket ås har inte kunnat, åååångest. Har gjort annan nytta iaf och faktiskt varit duktig idag eller igår blir det ;) Äsch fuck detta nu, får ta igen plugg imorgon. Det går ju bra annars i skolan , så ska jag låta detta förstöra det...

Imorgon är det dagen D för dig. Jag hoppas allt går som det ska göra ;/ <333

Får väl sova ta och få mig lite sömn innan uppstigning igen.

PUSSSS

p.s grattis till min farbror och jenny som fyller år idag och sandra plus dennis som fyllde år igååår :) stort gratttttis :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0