15/2

Shululu ! :D

Måndag, vilket innebär total ledighet för min del, skönt och välbehövligt ! :) Helgen har varit bra, men även denna väldigt hektisk. Massa fixande i fredags, jobb sen kom farmor till Sverige osv. Lördag innebar jobb, fira mamma , förfest och sedan utgång. Söndag mådde man inte allt för bra och skulle jobba hela eftermiddagen och fram till halv sju. Det var alltså väldigt skönt med ledighet från både skola och jobb idag ! :) Imorgon är det dock skola igen och därefter ska jag en tur till Köpenhamn förmodligen ! :)

Funderar på att kanske lägga in lite bilder på min blogg händanefter. Den hade kanske blivit lite roligare då ;) Några bilder från helgen kommer därför upp någon dag i helgen , när jag har hämtat min kamera hos Martina.

Grattis förresten till Karro och Becka som fyllde år igår. Imorgon fyller även min kusin år, så grattis till henne med ! :)

Nu ska jag in i duschen , innan jag ska iväääg.

Take care

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0