2/2

Skrev ett långt jävla inlägg inatt men självklart försvann det! Orkar inte skriva om det heller, så skit i det ! ;D

Jag känner iaf nu att jag är i princip helt frisk, vilket är grymt skönt. Är riktigt trött på att vara sjuk ;/ Om två timmar är det därför spinning som gäller med boldtis. Har lite att ta igen ! :p hahah.  Ikväll måste jag även plugga faktiskt. Det är bara att bita ihop ! :S Om mindre än tre veckor är det sportlov. Därefter är det mindre än 4 veckor till påsklovet och sedan är det knappt en månad kvar. Så det ä bara att blicka framåt nu ! Höjdpunkterna nu i vår eller överhuvudtaget i år är ju dock kring 9 mars samt 20 april ! Cant waaaait :D Självklart även min 20 års dag den 23 april, hahah :P

Nu ska jag fixa lite innan träningen kallar !

Take care



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0