12/1

Har inte så mycket att skriva egentligen. Förra veckan var väldigt hektisk, då jag bland annat jobba i princip varje dag. Nu när man äntligen har en dags ledigt från jobb, jaa då åker man på ngn magsjuka.  Fast jag känner mig bra nu så jag hoppas det inte kommer tillbaka :)

Har hunnit med en massa skoj också senaste veckan trots allt jobb, så det är skönt med tanke på att skola och jobb  drar igång igen denna veckan. Har varit ett sjuuuuktskönt lov och det har nog aldrig varit så välbehövligt (så kanske det känns varje år, vet inte, haha) Det hade faktiskt inte skadat mer några veckor till , men skit i det, bara bita ihop och fixa sista terminen! Boldt och jag ska även försöka komma igång på riktigt med träningen igen, men vetifan hur det kommer gå. Ångrar som fan att jag bytte  från aktiverum till friskis. De har knappt några bra pass på friskis och de har heller inte lika ofta sompå aktiverum iaf. Skit i det nu , tror jag ska köpa till styrketräningsdelen iaf, så man kan få ut liiite mer av sitt kort.

Har inte så mycket mer att skriva.

Återkommer nog en vacker dag ;)

Take care




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0