GLÖÖÖÖMT !

Jag kom på efter jag skrev sist att jag återigen glömde skriva att jag tagit körkort. Men de flesta vet nog om det, haha ;) 30 december blev datumet. Det gååår inte att beskriva friheten, känslan o allt , ooooh :D Dock agerar man chaufför åt allt och allt, men vafan, jag får helt enkelt ta igen för alla år ^^ haha.
 
Skolan har börjat igen så smått, men inte mycket. När jag kom till skolan idag tex hade vi läxförhör. Jag var klar efter 10 minuter ^^ simmade även med mirre i eftermiddags, hahah. Jag har fan inte simmat sen vi gick i nian, heeelt sjukt :P Bara visat några  meter av något simsätt för mina simbarn någon gång ^^ hahah. Det var lite segt i början att komma igång faktiskt men sen så, hahah ;) Vi ska försöka hålla igång nu iaf ! :D

Denna veckan kommer nog bli allmänt lugn. Ledig varje måndag framöver, från jobb, skolan och allt, skööönt :) Det utnyttjades självklart till max igår.  Hade liiiiite sömnbrist, fre, lör, sön, mån har jag gått och lagt mig 5, halv sex på natten/morgonen ^^ Efter mina välbehövliga timmar blev det en runda  till väla med Lirri, gick loss helt juuuuu.

I veckan blir det mkt jobb, som vanligt, lite skola och en del plugg faktiskt ;/ Utöver det vänner, kaaanske Malmö och kanske utågng , haha. Vi får se vi får se ;)

Nu tror jag att jag behöver städa lite faktiskt. Måste hålla mig vaken, trots jag är sjukttrött, 2,5 timmars sömn inatt sätter sina spår (Y) Efter jag hämtat min kära moder kl halv tio lär jag dock däcka totalt, får nog se repris på PH imorgon ist :O

Allt för miiiiiiig

Take care people :)

PS Grattis till min älskade bror som fyllde år i fredags ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0