Home sweet home ;)

Hemma från Gbg nu ! Som jag skrev i förra inlägget så åkte vi upp två fulla bilar i torsdags härifrån Hbg för att fira nyår i Göteborg. Fram kom vi efter mycket om och men, hahah . Göteborg är fan efter i utvecklingen. Har de hört talas om att sätta upp skyltar? Inte alla som känner till stan bara för de gör det? hahah. Nej nog om det. Orkar inte skriva massa detaljer för det är så mkt, haha. Kul hade vi iaf :D

I förra inlägget skrev jag även , att jag skulle stanna kvar hos Sippo och SAndra efteråt, vilket jag gjorde :) Så efter krängt frukostbuffé mötte jag upp en full sippo, hahah. Restaurang och bio på kvällen sen däcka vi. Lördags blev det shoppilering, mötte upp Sandra, satte oss på en pub. Viccy kom sen och vi drog vidare till ett annat ställe för ytterligare dricka :P Somna gjorde vi vid 4 typ eller vad den var. Upp kl 12, in till centralen och sen tåget hem som gick sjuktsnabbt , tar bara exakt 2 timmar ! :) Så tack alla för dessa dagarna i Gbg [sippo , sandra och viccy , ni får också vara med på ett hörn;)] Minnesvärt ! :)

Jobb stod därefter på schemat, hem till min syster sen som kommit hem från New York , bytte lite julklappar osv.

Nu snart ska jag jobba igen , därefter ha sleepover med Booooldt :) Har saknat henne så mkt. Hon har varit i Filippinerna en månad, den jäveln ;/ hahah .

Det var allt för idag.

Ska väl försöka bli lite bättre på att blogga detta året.

Har förresten glömt att säga gott nytt år, så gott nytt år, haha :P

Take care

Pussssss

(GRATTIS TILL MIN PAPPA BTW SOM FYLLDE ÅR I FREADGS DEN 1/1, ÄLSKAR DIG !)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0