11/3

Äntligen har Malin kommit hem igen !!! :D Hon kom hem idag , men det är möjligt att hon åker tillbaka igen om tre veckor ;/ gör inte det !!! ;) Nu är hon på väg hit också !!!  Det känns helt sjukt ju ;P Nästan exakt 5 månader sen vi sågs senast, sjuuukt :P Idag har det varit skola , hem direkt efter, kände mig krasslig. Det gjorde att jag tog ledigt från jobbet och var hemma och tog det lugnt och plugga lite istället. Det känns bättre nu dock.

Nu ikväll har jag hållt på och städa och rensa här hemma, duktigt va ?!?! Mina föräldrar kommer iaf bli glada när de kommer hem från dk i natt :)

Nej nu ska jag vara duktig och plugga lite tills mulllllaa kommer :)

Kisses

BTW grattis till Arnela som fyller 18 idag, ääääntligen ! ;D FAN  PÅ TIDEN . HAHA. Grattis till två av mina kusiner som fyllt år nu i dagarna också ! :) Plus alla andra, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0